You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Windigo Baltic

  • Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!

Lietošanas noteikumi

 

Klients - Fiziskā persona, kas laiž pasūtījumus interneta veikalu Windigo Baltic - www.windigo.lv (www.windigo.org) un saņēmējs produktu pasūtīto. Preces, kas iegādātas interneta veikalā www.windigo.lv , Lietotas klienta personīgai lietošanai, vajadzībām viņu ģimenēm un radiniekiem vai citiem mērķiem.

Pārdevējs - Veikals Online Windigo Baltic - Tīmekļa vietne internetā ar adresi www.windigo.lv (www.windigo.org). Klienti tiek aicināti preču pārdevēju, kā arī maksājumu un preču piegādi pasūtīto iesniegšanas tiešsaistes veikalā.

Mājas lapa - www.windigo.lv (www.windigo.org)

Produkts - Materiāls objekts, kas tiek izmantots, un tiek piedāvāta pārdošanai uz vietas.

Pasūtījums - Pienācīgi izpildīts klienta lūgumu preču piegādi, izvēlētā vietā, uz adresi ar Klienta norādītā.

Piegādes dienests - Pārdevējs partneris, kas kontrolē piegādi trešo personu preces klientiem.

Klientu apkalpošana - Servisa pieder pārdevējam, kas kontrolē un apstrādā pasūtījumus pēc klienta vietā.

Arējā vietnē - Citas vietnes internetā ir saites uz www.windigo.lv (www.windigo.org)

 

1.0. Vispārīgie noteikumi

1.1. Pasūtot preces, izmantojot tiešsaistes veikalu www.windigo.lv (www.windigo.org) Klients piekrīt noteikumiem, pārdodot preces - kas ir izskaidroti (nosacījumi) zemāk.

1.2. Šie noteikumi un nosacījumi, kā arī informācija par ražojumu uz vietas veido publisko piedāvājumu.

1.3. Attiecības starp Pircēju un Pārdevēju reglamentē likumi Latvijas Republikā.

1.4. Pārdevējs patur tiesības mainīt šos Noteikumus.

 

2.0. Reģistrācija

2.1. Pasūtījumu apstrāde ir pieejama klientam, jo, reģistrējoties uz vietas, un bez tā.

2.2. Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta reģistrācijas formā sniegtās informācijas pareizību.

2.3. Klients piekrīt neizpaust savu lietotājvārdu un paroli, ar nosacījumu, reģistrācijas veidlapā. Ja klientam ir jebkādas šaubas par to izpaušanu savu lietotāja vārdu vai paroli, vai viņam ir aizdomas par to izmantošanu, ko veic trešā persona, tad Klients piekrīt nekavējoties informēt Pārdevēju, nosūtot e-pastu uz pēcpārdošanas pakalpojumu. Vēstule jānosūta uz elektroniskā pasta adresi, kas norādīta reģistrācijas veidlapā.

 

3.0. Izpilde pasūtījuma un izpildes termiņiem

3.1. Klients var veikt pasūtījumu, izvēloties produktus no kataloga. Grozs produkti pēc klienta izvēles radītie.

3.2. Pasūtot klients norāda šādu informāciju:

Saņēmēja vārds

Piegādes adrese

Kontakti tālrunis

E-pasta adrese

3.3. Pēc sekmīgas izpildes rīkojuma statusu pasūtījuma informācija tiek nosūtīta uz e-pasta adresi Klienta. Pasūtījuma statuss norāda, kurā posmā apstrāde ir kārtībā Klienta.

3.4. Ja Pircējs ir ievietots rīkojums par produkta pārsniedz skaitu, kas norādīts uz noliktavas Pārdevējam, Pārdevējs informē Pircēju, nosūtot e-pastu uz e-pasta adresi, Pircēja noteiktajā brīdī reģistrāciju. Pircējam ir tiesības maksāt un saņemt preces par summu, kurā prece ir noliktavā, izmest vai šo produktu kārtībā vai arī veikt pārdevēja ierosinājumu atlikt pasūtījumu, līdz brīdim, kad minētās preces kuras nav pieejamas noliktavā Pārdevēja. Ja klients nepiekrīt Pārdevējam ietvaros 7 darba dienas Pārdevējam ir tiesības anulēt pasūtījumu pilnībā.

3.5. Klientam ir jāizvēlas vienu no iespējamām metodēm maksājumu.

3.6. Ja produkts nav nepieciešamajā apmērā uz Pārdevēja noliktavu, tajā skaitā tādu iemeslu dēļ, kas ir ārpus Pārdevēja dēļ, Pārdevējam ir tiesības atcelt šo vienumu secībā Klientam, paziņojot Klientam, nosūtot paziņojumu uz e-pasta klients.

3.7. Apraksts, kas precēm interneta veikalā www.windigo.lv (www.windigo.org), Vai informatīviem mērķiem un šīs informācijas izmantošanu nerada nekādus juridiski saistošus pienākumus starp apmeklētāju un īpašnieku interneta veikals. Produkta apraksts var neatbilst klientu vaicājuma kritērijiem.

3.8. Visos gadījumos, tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies un bez nosacījumiem pieņēmusi visus nosacījumus Pārdevēja un citus norādītos secībā kad pasūtījumus apstākļus.

 

4.0. Piegāde

4.1. Pārdevējs piekrīt piegādāt preces Latvija 1-4 darba dienu, Lietuvā un Igaunijā 2-6 darba dienu laikā, Eiropā 7-9 darba dienu laikā, Pasaules 10-25 darba dienu laikā Pēc nosūtīšanas pasūtījuma apstiprinājumu Pircējam. Šis termins neattiecas uz gadījumiem, kad akciju www.windigo.lv (www.windigo.org) Nav nepieciešamās preces un Klients ir informēts par neesamības pasūtītās preces. Tajā pašā laikā, Klients piekrīt, ka izņēmuma gadījumos piegādes var tikt atlikta sakarā ar neparedzētiem apstākļiem. Šajā gadījumā, Windigo Baltic sazināsies ar klientu un vienoties par piegādes problēmām. Piegāde uz visiem pasaules reģioniem.

4.2. Pārdevējs dara visu iespējamo, lai ievērotu noteikto piegādes laiku, bet, tomēr, tad kavēšanās preču piegāde var notikt neatkarīgu iemeslu dēļ kontroles Pārdevējam.

4.3. Pircējam ir pienākums pieņemt preces paši. Ja viņš / viņa nevar veikt pašu produktu, bet produkts tika nogādāts norādīto adresi, pamatojoties uz klienta sniegto informāciju, Klientam nav tiesību pieprasīt zaudējumu atlīdzināšanu no www.windigo.lv (www.windigo.org) jo sliktas piegādi.

4.4. Visos gadījumos, kad kurjers piegādā preces pircējam, ja iepakojums ir saburzīts slapjš, vai citādi bojātas no ārpuses, Klients norāda (uzrakstīt atsauksmi), lai apstiprinātu saņemšanu paketi vai rakstīt atsevišķu ziņojumu par šādiem defektiem. Klientam ir darīt to kurjera klātbūtnē. Ja netiks veiktas šādas darbības, www.windigo.lv (www.windigo.orgatbrīvot no atbildības Pircējam par precēm, ja vien klients nav šādu kaitējumu piegādes apstiprinājumu.

4.5. Gadījumos, kad klients, saņemot preču paziņojumu, ka pasūtītās preces nav atbilstošas, tad Klientam ir nekavējoties jāinformē par to www.windigo.lv (www.windigo.org).

4.6. Par nejaušu zaudējumu vai bojājumu produkta risks pāriet uz Pircēju pēc klienta pieprasījuma saņemšanas.

4.7. Gadījumos, kad produkts nav piegādāti Klientam vainas pasta (kurjera) darbiniekiem piegādes laikā, Pārdevējs atlīdzina Klientam samaksāts par precēm un piegādes maksu tikai pēc tam, kad pārdevējs saņemto apliecinājumu vai kompensāciju no pasta pakalpojumiem.

4.8. Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kas norādīta rīkojumā kā saņēmēja rīkojumu.

 

5.0. Samaksa par precēm

5.1. Par precēm, kas uzskaitītas vietas cenu. Gadījumā, ja, nepareizu cenu produktiem, kas pasūtīti Pārdevējs cik drīz vien iespējams, informē Klientu un atcelt vai apstiprināt kārtību

Pircēja. Ja Klients nevar sazināties, minētais rīkojums uzskatāms par spēkā neesošu. Ja pasūtījums ir samaksāta, tad Pārdevējs atgriež maksājuma summu.

5.2. Pircējs maksā atlasītā vienuma viena no metodēm Ierosinātās www.windigo.lv (www.windigo.org)

Avansa maksājumus un maksājumus ar bankas pārskaitījumu vai citus līdzekļus.

5.3. Ja klients izvēlas vienu no veidiem, tiešsaistes maksājumu, viņš / viņa piekrīt uzreiz samaksātu par precēm, pretējā gadījumā viņš / viņa zaudē tiesības sūdzēties par piegādes laiku, jo klienta pasūtījums tiek izpildīts tikai pēc apmaksas preču.

5.4. Pārdevējam ir tiesības sniegt klientiem atlaides produktiem un piedāvā klientiem piedalās lojalitātes programmā. Pārdevējam ir tiesības mainīt tos vienpusēji.

 

6.0. Atgriežas un atmaksa

6.1. Klientam ir tiesības anulēt pasūtīto preci 10 dienu laikā pēc tā saņemšanas. Preču atgriešana ir iespējama tikai tad, ja preces netiek atvērti un saglabā savu izskatu, patēriņa īpašības, oriģinālo iepakojumu un marķējumu.

6.2. Saskaņā ar likumu par patērētāju tiesību aizsardzības Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu dažos gadījumos, ja produkts netiek atgriezta tās oriģinālajā iepakojumā, iepakojums ir būtiski bojāts un manāmas nelielas pēdas izmantošanas, piemēram, iespiedumi, skrāpējumi un līdzīgi defekti.

6.3. Klientam nav tiesību noraidīt preces ar individuālajām īpašībām, ja attiecīgās preces var izmantot tikai klientam, kurš nopirka to.

6.4. Patērētājs ir atbildīgs par uzturēšanu kvalitātes un drošības ilguma tiesības uz karadienesta.

6.5. Kopš Produkta izmantošanu, Klients apliecina, ka produkts atbilst prasībām, un netiek atgriezta.

6.6. Klients var aizstāt ar līdzīgu produktu iegādāto produktu 14 dienu laikā pēc saņemšanas ražojumiem, ja produkts neatbilst klienta s, saglabājot izskatu, veiktspēju un patēriņu oriģinālā iepakojuma produkta (produktu nedrīkst atvērt). Viss pastmarkas par atgriezto produktu maksā patērētāji.

6.7. Gadījumos, kad preces tiek apmainītas un ir cenu starpība, tad Klientam ir jāmaksā starpība cenu vai pasūtīt līdzīgu produktu par tādu pašu summu. Atšķirība ir jāapmaksā ar bankas pārskaitījumu uz norādīto bankas kontu vai jebkuru citu maksāšanas līdzekli.

6.8. Ja pārdevējs nav vienas un tās pašas preces brīdī atgriešanas produktu apmaiņas nolūkos, tad Klientam ir tiesības atteikties no šiem Noteikumiem un pieprasīt kompensācijas produkta vērtību, izņemot piegādes izmaksām.

6.9. Lai apmainītu vai atgriešanu preču klientiem ir jāaizpilda īpašas formas Kas ir pieejama tīmekļa vietnē www.windigo.lv - kas tas liecina, ka priekšmets, kas tiek atgriezts vai apmainīt, un iemeslus, kuru dēļ tas tiek darīts.

6.10. Tiek atgriezta pēc rakstiska pieprasījuma Klienta. Līdzekļi tiks pārskaitīti uz informāciju, ko Klienta noteiktajā nosacījumu, ka pārdevējs ir iespēja.

 

7.0. intelektuālais īpašums

7.1. Preču zīmes un logotipi, kas parādās uz vietnē ir pieder to īpašniekiem.

 

8.0. Garantijas un atbildība

8.1. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies Klientam rezultātā nepareizas Produkta izmantošanu.

8.2. Pārdevējs nav atbildīgs par saturu vai funkcionalitāti ārējo vietām.

8.3. Pārdevējs ir tiesības atkārtoti piešķirt vai kā citādi nodot savas tiesības un pienākumus attiecībās ar Klientu trešajām personām.

 

9.0. Privātums un personas informācijas drošība

9.1. informāciju par klientu nodrošināšana.

9.1.1. Reģistrējoties vai bez vietnē, Klients sniedz šādu informāciju:

Vārds, Uzvārds

Piegādes adrese

Kontakti tālrunis

E-pasta adrese

9.2. Par klientu informācijas izmantošanu.

9.2.1. Pārdevējs izmanto informāciju par klientiem, lai:

Klientu reģistrācija Vietnē

Pildot savus pienākumus pret Klientu

Vietnes novērtēšana un analīze darba

Klientu informēšana par veiktajiem papildinājumiem vai darbībām

9.3. Atklāšana iegūta Pārdevēju.

9.3.1. Pārdevējs neizpauž saņemto no Klienta informāciju. informāciju par klientu aģentiem un trešajām pusēm, kas darbojas saskaņā ar līgumu ar pārdevējiem, lai izpildītu savas saistības Klients nav uzskatāms pārkāpums nodrošināšana.

9.3.2. Atklāšana saskaņā ar tiesību aktiem par Latvijas Republikas netiek uzskatīts par noteikumu pārkāpums.

9.3.3. Pārdevējam ir tiesības izmantot «cookies» tehnoloģiju. Sīkdatne nesatur konfidenciālu informāciju un netiek dalīta ar trešām personām.

         Lai iegūtu papildinformāciju par sīkdatnēm un to pārvaldīšanu vai izdzēšanu, apmeklējiet vietni www.aboutcookies.org

9.3.4. Pārdevējs saņem informāciju IP adrese apmeklētāji www.windigo.lv (www.windigo.org) Šī informācija netiek izmantota apzināti, lai noteiktu apmeklētāju.

9.4. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādu sniegto informāciju par Klienta vietnē publiskajā formā.

 

10. Citi noteikumi

10.1. Attiecības starp Pircēju un Pārdevēju reglamentē likumi Latvijas Republikā.

10.2. Gadījumā, ja rodas jautājumi vai strīdi, tad Klientam ir jāsazinās pa tālruni atbalsts +371 2 565 90 95 vai e-pastu:  info@windigo.lv. Jebkurš strīds, kas rodas, ir jāatrisina, cik vien iespējams ar sarunu. Ja nav panākta vienošanās, strīds tiek nodots ties